Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Δεν έχω άλλο θάνατο


Δεν έχω άλλο θάνατο      
 
Στίχοι:  
Νίκος Μωραΐτης
Μουσική:  
Γιάννης Χριστοδουλόπουλος

Μετά από σήμερα δεν έχει άλλο φόβο
μετά από σήμερα δεν έχει άλλη πληγή
αυτό που λάτρευα στο σώμα το πληρώνω
αυτό που έτρεμα στα μάτια το΄χω δει
ανοίγει η πόρτα φεύγεις εσύ και με αφήνεις μόνο

Εγώ απόψε τέλειωσα δεν έχω άλλο να ζήσω

απ΄τη στιγμή που προχωράς και με αφήνεις πίσω
Εγώ απόψε τέλειωσα απόψε που σε χάνω
δεν έχω άλλο θάνατο δεν έχω άλλο θάνατο
δεν έχω άλλο θάνατο για να ξαναπεθάνω

Μετά από σήμερα δεν έχει άλλο δάκρυ

μετά από σήμερα δεν έχει άλλο θυμό
ποιόν είδες να΄ζησε πιο πέρα απ΄την αγάπη
ποιόν είδες να΄πεσε πιο κάτω απ΄τον γκρεμό
ανοίγει η πόρτα τρέχει η φωτιά
και μένει πίσω η στάχτη

Εγώ απόψε τέλειωσα δεν έχω άλλο να ζήσω

απ΄τη στιγμή που προχωράς και με αφήνεις πίσω
Εγώ απόψε τέλειωσα απόψε που σε χάνω
δεν έχω άλλο θάνατο δεν έχω άλλο θάνατο
δεν έχω άλλο θάνατο για να ξαναπεθάνω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου