Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΓΑΠΗ.


ΈΔΩΣΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ.












Ο Ιησούς Χριστός παρόλο που κατεχε την Θεϊκη Υπόσταση, δε θεώρησε την ισότητα του με τον Θεο, σαν κάτι που τον κρατούσε δεμένο στους Ουρανούς, αλλα ΠΑΡΑΜΕΡΙΣΕ τη ΔΟΞΑ που κατείχε στους Ουρανούς και καταδεχτικε να γίνει σαν δούλος παίρνοντας την μορφή ανθρώπου.....για να θυσιαστεί για μας, ώστε χάρη στην  μεγάλη του ΑΓΑΠΗ να  μας κερδίσει !!!!
 "ΑΧ, ΔΕΝ Σ`ΑΓΑΠΩ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΟΜΑΙ Ν`ΑΝΟΙΞΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΔΕΧΤΩ"
Ειναι η σωστή μετάφραση και ερμηνεία της άρνησης της καρδιάς του αμαρτωλού που περιφρονεί την Θυσία και την Αγάπη του Χριστού που έδωσε τη Ζωή του για να αποκτήσει καρδιακή κοινωνία μ`αυτόν !
Είναι η σιωπηλή απάντηση της καρδιάς κάθε αμαρτωλού που αρνείται ν`ανοίξει την καρδία του και Σωτήρα και Κύριο του να τον ΔΕΧΤΕΙ.
 "ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ" ειναι η προσευχή αυτουνού που τον Χριστό ΑΓΑΠΑ, ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ και τον ΕΚΤΙΜΑ και δεν διστάζει σ`Αυτόν να παραδοθεί και Κύριο και Σωτήρα του να τον ΔΕΧΤΕΙ !
 Φίλε μου ο Ιησούς Χρίστος σου λέγει "ΈΔΩΣΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ" ποια ειναι η Απαντηση σου ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου